Löpningen är igång.

Det har bara blivit löpträning på slutet. Spåret på Nydala verkar dock fortfarande vara igång med mkt bra snömängd men det är ingen nattkyla så spåret är mjukt, löst och sockrigt enligt en jobbarkompis som åkt där i helgen. Mina löparpass har hittils endast varit runt eller längs Nydalasjön, men jag har börjat öka distanserna allt eftersom. I torsdags klämde jag första milen för säsongen och i går blev det 9km. Summerat under april har det blivit 6 st pass fördelat på totalt 43 km. Snittpasset har varit 7,2 km och snittfarten 4:52 min/km. Det börjar bli dags att köra första intervallpasset för att få upp lite fart i benen. Kanske redan i veckan... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0