Surväder!

Strök helgens rullskidor till förmån för lite löpning. Inga roliga pass på rullisar när det ligger en blöt hinna på asfalten hela tiden, speciellt om man som jag saknar "stänkskydd". Kredit till de som ändå var ute och körde! Som sagt, jag tog ett löppass istället, siktade på att vara ute i en timme eller mer och landade på 11km och ganska precis 60min. Som jag argumenterat för tidigare, korta fartökningar ska vara grejen, så även i går körde jag några fartökningar. Tre stycken om ca 50s. Snittfarten på hela passet var 5.30min/km och fartökningarna hamnade på 3.52, 4.15 och 4.18.
Se hela passet på http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=17453862


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0