Tröskeltestet

Så var det gjort. Ett tröskeltest på idrottsmedicin här i Umeå. Jag kan sammanfatta: det var hur kul som helst och väldigt lärorikt. Ja, lite plågsamt just när man sprang sig död, men i övrigt riktigt riktigt bra. Alltså testresultatet kanske inte var det bästa, men det jag fick ut av testet var desto viktigare. Sen har jag ju bara tränat seriöst sedan i vintras så för mig kändes det som att testet låg perfekt i tiden. Jag hinner tillämpa den rekommenderade träningen både på löpning och på rullskidor, för att sedan köra ungefär samma upplägg på skidorna. Jag kommer att lägga upp mer info och bilder från testet, en film också om det funkar, altt eftersom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0