12 mil efter

Ambitionen är i år något lägre än förra säsongen, även om formen och konditionen känns riktigt bra, oväntat bra faktiskt. Sommarträningen blev mängdmässigt inget att skryta med, men de löppass och fotbollsträningar/matcher som blev av höll rätt så bra kvalité. Jag ska visa lite grafer senare på några riktigt träningsfattiga sommarmånader…

Men skidmässigt då? Jo så här ligger det till; Skidspåren här i Umeå var igång tidigare än förra året och har varit väldigt fina de sista veckorna. Jag har ändå inte fått ihop lika många mil som vid samma tid förra säsongen.
December 2011 åkte jag 12,5 mil att jämföra med 7,5 mil dec 2012. Första veckorna i januari (jag räknade till och med 15:e för att ha några dagar på mig att knappa in lite) så hade jag 12mil 2012 och hittills i år har jag 5 mil. Detta gör att jag nu ligger totalt 12 mil efter jämfört med förra året. Jag hade planer på att åka två längre pass i helgen för att på så sätt jämna till siffrorna lite, men tyvärr har jag fått känning på en förkylning. Förhoppningsvis lättar det redan i morgon och jag hinner med 2 pass till innan den 15:e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0